ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ IMBROS ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΜΥΡΙΝΑΣ

Σημαντική ημέρα για τη Λήμνο η σημερινή, Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, καθώς πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύνδεση του νησιού με το Τσανάκαλε της Τουρκίας μέσω του καταμαράν IMBROS.

Έπειτα από μεγάλο διάστημα συζητήσεων, επαφών και ανταλλαγής επισκέψεων μεταξύ των δύο πλευρών, το εγχείρημα έγινε πραγματικότητα με την άφιξη του πλοίου στο παλιό λιμάνι της Μύρινας.

Με το πρώτο δρομολόγιο έφθασαν στη Λήμνο εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης του Τσανάκαλε, δημοσιογράφοι, τουρίστες και στελέχη της εταιρείας που εκτελεί τη γραμμή. Την αποστολή υποδέχθηκαν η Δήμαρχος Λήμνου Ελεονώρα Γεώργα ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κατής Τριαντάφυλλος, ο Έπαρχος Λήμνου Απόστολος Κουτσογιάννης και ο αντιδήμαρχος Δημήτρης Μπουλώτης, οι οποίοι συμμετείχαν και στο πρώτο ταξίδι, μαζί με αντιπροσωπεία του περιφερειακού συμβουλίου. Επίσης υποδέχτηκαν την αποστολή εκπρόσωποι του σωματείου ενοικιαζόμενων δωματίων , της Ένωσης Ξενοδόχων και τουριστικοί και ναυτιλιακοί πράκτορες οι οποίοι απ’ την αρχή συνέβαλαν και συμμετείχαν ενεργά στην πραγματοποίηση της ιδέας.

Η υποδοχή ήταν ιδιαίτερα θερμή, με ανταλλαγή αναμνηστικών δώρων και ευχές για την επιτυχία της νέας θαλάσσιας σύνδεσης. Η τουρκική αποστολή θα παραμείνει στη Λήμνο έως την Τρίτη, πραγματοποιώντας σειρά επισκέψεων και επαφών.

Το επόμενο δρομολόγιο έχει προγραμματιστεί για τις 2 Ιουλίου και η γραμμή αναμένεται να συνεχιστεί μέχρι το φθινόπωρο. Η διάρκεια του ταξιδιού θα είναι 2.5 ώρες ωστόσο σήμερα λόγω καιρού το ταξίδι διήρκεσε περισσότερο.

Η είδηση όμως προέκυψε πριν από την άφιξη του πλοίου από την κ. Τόνια Πραβλη η οποία ενημέρωσε πως δόθηκε το «πράσινο φως» από το αρμόδιο υπουργείο για την πραγματοποίηση δρομολογίων και από τη Λήμνο προς το Τσανάκαλε και επομένως ο καθένας μπορεί να κάνει κράτηση!

Το καταμαράν IMBROS έχει δυνατότητα μεταφοράς περίπου 350 επιβατών, χωρίς όμως τη μεταφορά Ι.Χ. οχημάτων.

Ρεπορτάζ Μαρία Κατσάνου

Φωτογραφίες: Maria Pastroudis – Μαρία Κατσάνου