
Επαγγελματική Κουζίνα Γηροκομείου Λήμνου
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι τελικές εργαστηριακές εξετάσεις του εαρινού εξαμήνου για τους σπουδαστές του Τμήματος «Τεχνικός Μαγειρικής Τέχνης – Αρχιμάγειρας (Chef)» Β’ εξαμήνου της ΣΑΕΚ Λήμνου, στο πλαίσιο των μαθημάτων Μαγειρικής και Ζαχαροπλαστικής.

Υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτή – σεφ κ. Ηλία Κελεμένη, οι σπουδαστές είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν στην πράξη τις γνώσεις, τις τεχνικές και τις δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, αποδεικνύοντας το υψηλό επίπεδο της κατάρτισής που παρέχει η Σχολή.

Στο πλαίσιο των εξετάσεων παρασκεύασαν:
Λουκουμάδες
Τιραμισού
Φρέσκα ζυμαρικά
Αυγοσαλάτα
Και πολλές ακόμη γευστικές δημιουργίες!

Η διαδικασία των εξετάσεων αποτέλεσε την κορύφωση μιας δημιουργικής και παραγωγικής εκπαιδευτικής διαδρομής, κατά την οποία οι σπουδαστές εξασκήθηκαν σε σύγχρονες και παραδοσιακές τεχνικές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής, αναπτύσσοντας επαγγελματικές δεξιότητες σε πραγματικές συνθήκες εργασίας.

Η Διευθύντρια της ΣΑΕΚ Λήμνου κα Ιουλία Λυγδά ευχαριστεί θερμά τη Διοίκηση και το προσωπικό του Γηροκομείου Λήμνου για τη διαχρονική άριστη συνεργασία, τη φιλοξενία και την πολύτιμη συμβολή τους στην ποιοτική εκπαίδευση και πρακτική κατάρτιση των σπουδαστών της Σχολής!

Η επιτυχής ολοκλήρωση ενός ακόμη εξαμήνου αποτελεί εφόδιο για το επόμενο βήμα των αυριανών επαγγελματιών της γαστρονομίας και επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΣΑΕΚ Λήμνου στην παροχή σύγχρονης, ποιοτικής και βιωματικής επαγγελματικής εκπαίδευσης!

