ΠΡΩΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΗ ΣΤΡΑΤΗ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ

Με τεράστια υπερηφάνεια και συγκίνηση, ολόκληρος ο Άγιος Ευστράτιος γιορτάζει μια σπουδαία διάκριση!

Η μαθήτρια της ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού μας Σχολείου, Ξανθίππη Χατζητουλούση, κατέκτησε το 1ο Βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής της Π.Ο.Σ.Ε.Α. (Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών).

Ανάμεσα σε 67 δημοτικά σχολεία από κάθε γωνιά της Ελλάδας, το έργο της Ξανθίππη μας ξεχώρισε για την ξεχωριστή της ευαισθησία, τη μοναδική της φαντασία, το ηχηρό μήνυμα αλληλεγγύης και προσφοράς!

Η επιτυχία αυτή αποδεικνύει ότι το ταλέντο, η δημιουργικότητα και η θέληση των παιδιών μας δεν γνωρίζουν αποστάσεις ούτε γεωγραφικούς περιορισμούς. Το φως και η έμπνευση μπορούν να γεννηθούν και να μεγαλουργήσουν ακόμα και στο πιο μικρό νησί της πατρίδας μας!

Θερμά συγχαρητήρια στην Ξανθίππη μας!

Συγχαρητήρια αξίζουν επίσης στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας και στους γονείς της, που στέκονται πολύτιμοι αρωγοί στην προσπάθειά της.Ξανθίππη, μας έκανες όλους περήφανους! Σου ευχόμαστε αυτή να είναι μόνο η αρχή για ένα μέλλον γεμάτο χρώματα, δημιουργία και επιτυχίες!