
Έναρξη λειτουργίας «Water Kiosk» – Δωρεάν πρόσβαση σε πόσιμο νερό για τους κατοίκους και επισκέπτες του Αγίου Ευστρατίου!
Ο Δήμος Αγίου Ευστρατίου με ιδιαίτερη χαρά ενημερώνει τους κατοίκους και τους επισκέπτες του νησιού μας για την ολοκλήρωση της εγκατάστασης και την έναρξη λειτουργίας του νέου Water Kiosk (Αυτόματου Πωλητή Φιλτραρισμένου Νερού).
Η νέα αυτή σύγχρονη υποδομή τοποθετήθηκε σε κομβικό σημείο, ακριβώς απέναντι από το σχολικό συγκρότημα (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο-Λ.Τ.), με στόχο την άμεση και καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών.
Το έργο υλοποιήθηκε με την καθοριστική επιχορήγηση της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής (Γ.Γ.ΑΙ.Ν.Π.), η οποία στηρίζει έμπρακτα την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στα ακριτικά νησιά μας και την ενίσχυση της επάρκειας βασικών αγαθών.
Στο πλαίσιο της δράσης αυτής αύριο θα πραγματοποιηθεί διανομή ειδικών δοχείων νερού σε όλα τα σπίτια του νησιού.
Οδηγίες Χρήσης:
Έναρξη: Πατώντας το πράσινο κουμπί, το δοχείο σας γεμίζει με καθαρό νερό (έως 6 λίτρα ανά χρήση).
Παύση: Για να σταματήσετε τη λειτουργία ανά πάσα στιγμή, πατήστε το κόκκινο κουμπί.
Παρακαλούνται όλοι οι χρήστες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να μην σπαταλάνε το νερό και να διατηρούν τον χώρο καθαρό. Το νερό είναι πολύτιμο αγαθό για το νησί μας και οφείλουμε να το προστατεύουμε
