ΣΚΛΗΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΡΧΟΥ ΛΗΜΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΡΟΙΛΟΥ

Το γεγονός ότι κατά την επίσκεψή του στη Λήμνο ο διοικητής της 2ης ΥΠΕ, Χρήστος Ροϊλός, δεν είχε συνάντηση με τον Έπαρχο και άλλους θεσμικούς παράγοντες που ασχολούνται άμεσα με τα ζητήματα του νοσοκομείου, προκαλεί εύλογα ερωτήματα και ο έπαρχος με ανάρτηση του στηλιτεύει το γεγονός.

Επισημαίνεται ακόμη το γεγονός ότι καμία συνάντηση δεν έγινε παρότι εκκρεμούν δύο σοβαρά θέματα ,η ψυχιατρική κλινική και η ενεργειακή αναβάθμιση του νοσοκομείου.

Εύλογα ο έπαρχος Λημνου εκφράζει την δυσαρέσκεια του αφού διανύουμε μια περίοδο που το Νοσοκομείο Λήμνου αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις, η ανταλλαγή απόψεων με την τοπική αυτοδιοίκηση και τους αρμόδιους φορείς θα μπορούσε να συμβάλει ουσιαστικά στην ιεράρχηση των αναγκών και στην προώθηση λύσεων για έργα και παρεμβάσεις που εκκρεμούν εδώ και καιρό. Οι επισκέψεις υψηλόβαθμων στελεχών αποκτούν μεγαλύτερη αξία όταν συνοδεύονται από ανοιχτό διάλογο με όλους όσοι έχουν γνώση και ευθύνη για τα θέματα του τόπου.

Μαρία Κατσάνου

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΡΧΟΥ ΛΗΜΝΟΥ

Χθες πληροφορηθήκαμε από τα τοπικά ΜΜΕ ότι στη Λήμνο βρέθηκε ο Διοικητής της 2ης ΥΠΕ, κ. Ροιλός.και ότι βρισκόταν στο νησί μας από το Σάββατο!

Και ενώ θα περίμενε κανείς να υπάρξει μια συνάντηση και ουσιαστική ενημέρωση για τα σοβαρά ζητήματα υγείας του νησιού, κάτι τέτοιο δεν συνέβη.

Αρκέστηκε στο να συναντήσει τα τοποθετημένα μέλη του ΔΣ του νοσοκομείου, και τον πρώτο βαθμοί αυτοδιοίκησης ενώ δεν πραγματοποιήθηκε καμιά συνάντηση με τον δεύτερο βαθμό αυτοδιοίκησης ούτε και με τον πρόεδρο νοσοκομειακών γιατρών κ. .Κατσιγιαννοπουλος …….

Να θυμίσουμε ότι παραμένουν σε εκκρεμότητα το κρίσιμο ζητήματα της Ψυχιατρικής Κλινικής του ΓΝ-ΚΥ Λήμνου, για την οποία αναμένουμε ακόμη την ένταξή της σε χρηματοδότηση, όπως είχε δεσμευτεί το Υπουργείο . Σε εκκρεμότητα επίσης είναι και η ενεργειακή αναβάθμιση του Γενικού νοσοκομείου μας!!

Η Περιφερειακή Ενότητα Λήμνου έχει ήδη ολοκληρώσει τη μελέτη και τα τεύχη δημοπράτησης, για το έργο της ψυχιατρικής κλινικής όμως μέχρι σήμερα δεν υπάρχει καμία ουσιαστική απάντηση.

Και βέβαια, δεν είναι μόνο η Λήμνος που περιμένει. Αντίστοιχα σημαντικές υγειονομικές υποδομές σε όλο το Βόρειο Αιγαίο παραμένουν σε αναμονή.

Καλό είναι όλοι να γνωρίζουν ποιος περιμένει, τι περιμένει και κυρίως γιατί καθυστερεί. Εμείς από την πλευρά μας αυτό που μπορώ το κάνουμε, να τους πιέζουμε !!!