
Με μεγάλη χαρά, η χορευτική ομάδα ενηλίκων του Λυκείου των Ελληνίδων Λήμνου ετοιμάζει βαλίτσες για ένα σπουδαίο πολιτιστικό αντάμωμα!
14 Παραρτήματα από όλη την Ελλάδα ανταμώνουμε και γιορτάζουμε την συμπλήρωση 50 χρόνων από την ίδρυση του αδελφού Λυκείου των Ελληνίδων Ξάνθης, τιμώντας την ιστορία τους και την αδιάλειπτη παρουσία τους στα πολιτιστικά δρώμενα του τόπου.
Την Κυριακή 28 Ιουνίου, θα συμμετάσχουμε στην παρέλαση όλων των ομάδων με παραδοσιακές φορεσιές που θα πραγματοποιηθεί στο κέντρο της Ξάνθης και στη συνέχεια θα παρουσιάσουμε τους τοπικούς χορούς της Λήμνου στην Κεντρική Πλατεία της πόλης, αναδεικνύοντας την ιδιαίτερη πολιτιστική κληρονομιά του νησιού μας!
Ανυπομονούμε να ανταμώσουμε, να χορέψουμε και να γιορτάσουμε μαζί!
