
Σας γνωρίζουμε ότι από σήμερα, Πέμπτη 25 Ιουνίου, και κατά τις επόμενες ημέρες, θα εκτελούνται εργασίες επέκτασης του δικτύου αποχέτευσης επί της οδού Αγίου Παντελεήμονος στο Ανδρώνι.
Για λόγους ασφαλείας, παρακαλούνται οι οδηγοί να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διέλευσή τους από το σημείο και να διατηρούν ιδιαίτερα χαμηλές ταχύτητες.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας
