
ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ -ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΛΗΜΝΟΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Tην 30η Ιουνίου 2026 εορτάζει ο Ιερός Ναός του Νοσοκομείου μας προς τιμήν των Αγίων Δώδεκα Αποστόλων.
Για τον λόγο αυτό:
Την 29η Ιουνίου, ημέρα Δευτέρα και ώρα 07.30 εσπερινή, θα τελεσθεί Ιερά Ακολουθία του Μέγα Πανηγυρικού Εσπερινού μετ’ Αρτοκλασίας.
Την 30η Ιουνίου, ημέρα Τρίτη και ώρα 07.00 πρωινή, θα τελεσθεί ο ΄Ορθρος και εν συνεχεία η Θεία Λειτουργία μετ’ Αρτοκλασίας.
Μύρινα, 26-06-2026
Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ κ.α.α.
ΚΙΤΡΟΜΥΛΙΔΗ ΕΡΜΙΟΝΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
