
Συνεχίζεται για δεύτερη μέρα σήμερα 27/6/2026 το Περιφερειακό Καρδιολογικό Συνέδριο Βορειοανατολικού Αιγαίου της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας.

Χθες Παρασκευή 26 Ιουνίου ξεκίνησε τις εργασίες του νωρίς το απόγευμα με διαλέξεις σε θέματα γενικότερου ενδιαφέροντος που απευθυνόταν σε όλους τους υγειονομικούς αλλά και στο ευρύ κοινό στο χώρο του Ξενοδοχείο Grand Patelli, στη Μύρινα.

Επίσης χθες το απόγευμα παρακολουθήσαμε την τελετή έναρξης όπου συμμετείχαν και χαιρέτησαν οι εκπρόσωποι των τοπικών αρχών ενώ σε μια συγκινητική τελετή που οργάνωσε η Καρδιολογική Εταιρεία σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο Λήμνου, πραγματοποιήθηκε τιμητική βράβευση του γιατρού κου Βασιλείου Περπερίδη για την συνεισφορά του στην επιστήμη , τους κατοίκους της Λήμνου και του νοσοκομείου Λήμνου που υπηρέτησε για πολλά χρόνια.
Φωτορεπορτάζ Μαρία Κατσάνου


