ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ

Σήμερα, Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, ας αναλογιστούμε ότι πίσω από κάθε εξάρτηση υπάρχει ένας άνθρωπος, μια οικογένεια, μια ιστορία που χρειάζεται στήριξη και όχι αποκλεισμό.

Οφείλουμε να επενδύουμε στην πρόληψη, να στεκόμαστε δίπλα στους νέους μας και να δίνουμε δύναμη σε όσους αγωνίζονται να ξαναβρούν τον δρόμο τους.

Μόνο με αγάπη, ενημέρωση και συλλογική προσπάθεια μπορούμε να χτίσουμε μια κοινωνία που προστατεύει τη ζωή και προσφέρει πραγματικές ευκαιρίες.

Αυτή είναι η ευθύνη όλων μας.

Ελεονώρα Γεώργα,

Δήμαρχος Λήμνου