
Ιερά Μητρόπολη Λήμνου: Δελτίο Τύπου για το Αντωνιάδειο Μέγαρο
Στη δημοσιότητα δόθηκε σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, Δελτίο Τύπου της Ιεράς Μητροπόλεως Λήμνου σχετικά με το ιδιοκτησιακό καθεστώς του Αντωνιάδειου Μεγάρου και το ζήτημα της περίφραξης του οικοπέδου, έργο που αποφάσισε να υλοποιήσει η Περιφερειακή Επιτροπή της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.
Υπενθυμίζεται ότι το θέμα είχε τεθεί στη συνεδρίαση λογοδοσίας του Περιφερειακού Συμβουλίου την περασμένη Τετάρτη από τον Περιφερειακό Σύμβουλο Κώστα Αδαμίδη, ο οποίος ζήτησε διευκρινίσεις για την υλοποίηση του έργου της περίφραξης από την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου.
Το δελτίο Τύπου της Ιεράς Μητροπόλεως, με τίτλο «Περί της κυριότητος του Αντωνιάδειου Μεγάρου», αναφέρεται στο ιστορικό και το νομικό καθεστώς της ιδιοκτησίας, καθώς και στις θέσεις της Μητροπόλεως για τις πρόσφατες εξελίξεις.


